Industria produselor de îngrijire personală avansează tot mai mult, apărând pe piață diferite dispozitive care promit rezolvarea tuturor defectelor pe care le vezi în oglinda ta cosmetică roz, cu cinci tipuri de lumini și factor de mărire trei. Ele sunt promovate pe aceleași platforme care te învață ce fructe să-ți mai pui pe față pentru a scăpa de punctele negre. Așa ajungem la hitul iernii în materie de cosmetică tiktok.
Moon Shine Skin este un brand local cu accesorii pentru îngrijirea pielii care s-a remarcat iarna aceasta prin dispozitivul unic și revoluționar Moon Stone.

Firma Moon Shine a fost înființată în 2020 de către Giulia Gavriletea, studentă la două facultăți din Cluj. Inițial axată pe mănuși exfoliante din mătase naturală după ce le-a încercat la un hotel din Thailanda, a lansat în noiembrie și dispozitivele în cauză. Moon Stone promite o luptă mai ceva ca cea de clasă împotriva cearcănelor și a pielii inflamate. În plus, ar minimaliza porii și ar oferi strălucire tenului.
Ce este mai exact? Un silicon elegant, disponibil într-o gamă largă de trei culori diferite, la doar 95 de lei. Odată achiziționat, se umple cu apă sau, pentru un plus de răsfăț, un amestec precum în rețetele de pe site, ori chiar unul propriu, fiindcă nimic natural nu dăunează tenului. Apoi se lasă la congelator și obții astfel, gheață – efectiv skinfood. Dacă și tu te-ai săturat să-ți înghețe degetele ori dacă nu mai poți cu formele de înghețată, Moon Stone este perfect pentru tine.
Efectele gheții asupra tenului au fost de multe ori dezbătute pe internet și, deși mitul a fost demontat de nenumărate ori de profesioniști în dermatologie, încă se speculează că ar face minuni.
Efectele negative pot fi mâncărimi, roșeață, capilare sparte sau chiar degerături. Sigur că depinde de fiecare. Poate un ten care nu e sensibil nu va avea astfel de probleme, dar nu vor fi nici diferențe majore, adică dispariția completă a cearcănelor sau a coșurilor. E doar gheață. Rețetele recomandate pe site-ul firmei conțin laptele de cocos, care, chipurile, te scapă de riduri, clasicul castravete sau felii de lămâie. Problema e că vitamina C din fructe nu e nici pe departe la fel de potentă ca cea din serumurile făcute în laborator, iar aciditatea acestora poate produce mai degrabă arsuri chimice decât luminiozitate.
Dispozitivul a fost sold out înca din luna decembrie și, judecând după miile de inimioare din comentariile primite pe TikTok, afacerea pare să aibă cliente multe mulțumite. Câteva se pare că își cumpără produsul doar pentru a-l folosi ca formă de înghețată. Giulia le răspunde tuturor.

Momentan Moon Stone nu se ridică la nivelul dezastrului Plush Bio, când girlboss Ioana Marinescu a amestecat chestii ca Dexter în laborator și le-a testat cu efecte tragice pe tenul clientelor cu ajutorul unei cabale de influenceri extrem de populari printre care și Dorian Popa.
La Moon Stone prețul poate fi motivat de faptul că e o afacere mică, în spatele căreia ar fi doar Giulia. Că nu e decât un silicon, că ideea nu e nouă și găsești în altă parte mai ieftin, asta e altă poveste. Produsele și dispozitivele care promit frumusețe au fost dintotdeauna vândute foarte bine, și deși majoritatea nu fac nici jumătate din beneficiile trâmbițate, cert e că oferă senzația că ești Doja Cat sau Kendall Jenner într-un interviu Vogue.
Concluzia e una destul de simplă: dispozitivul Moon Stone e doar un silicon vândut la un preț ridicol de mare, care cel mult ușurează aplicarea amestecurilor skincare făcute în casă și descurajate de atâtea ori de dermatologi.
P.S: Găsești același podus doar că fără logoul Moon Stone și pe alibaba la un preț de aproximativ 5 lei cu un minim de 20 de bucăți comandate.