HomeD'ale lui FiastruSneaker Industry și-au pierdut complet mințile

Sneaker Industry și-au pierdut complet mințile

No description available.

Un lăutar de la mn de pe stradă de pe lângă Marriott cântă la vioară într-un pictorial făcut pe la Gară și prin ghetouri a lu unii care vinde încălțări și se vede că n-are dinți în gură.

Printre subiectele destul de serioase și triste de săptămâna trecută, am primit și ceva pozitiv și remarcabil din zona locală de fashion. Noroc cu fashion-ul local, că altfel chiar nu știu ce ne mai făceam cu atâtea necazuri. Din zona sus menționată am identificat două subiecte și editoriale ft importante pentru scena locală. Primul dintre acestea s-a bucurat de popularitate și haha-uri în bulă și nu numai, subiectul fiind că o tipă a creat o colecție de haine inspirată de piața Obor.

Asta cu Oborul a mai fost mai acuma ceva ani, era faza aia cu interviurile la piață, un proiect-blog în care șefa de proiect mergea cu unele prin piață și li se părea forță rău totu`. S-a discutat atunci, mă rog, cumva lumea era pregătită să râdă de faza asta cu piețele, turismu și businessu dacă mai era să apară ceva. Și acuma că a apărut asta cu colecția de haine inspirată de Piața Obor, mare haha pe internet. Imaginile pe care le-am văzut sunt ft ok și neinterpretabile. Din punctul ăsta de vedere, al faptului că nu se pot interpreta altfel decât sunt, am considerat pictorialul excepțional. Un tip și o tipă, modele, îmbrăcați în ținutele ”inspirate de cartierul Obor” au fost fotografiate în parcarea de la Veranda Mall, cu spatele blocului cu magazinul Bucur Obor la parter în planul îndepăratat, în timp ce bărbatul – cum altfel?! – împinge un cărucior de cumpărături plin cu verze și un ciorchine de banane peste care stă cocoțată, nu-i așa, femeia. Vesel, puternic, tradițional. O mică inadvertență, deplasarea căruciorului plin cu verze se desfășoară contrar șirului de cărucioare legate care își așteaptă clienții, ca și cum cei doi ar porni la cumpărături cu căruciorul gata plin cu verze. Sau poate că e conceptul pictorialului ca cei doi îmbrăcați în ținute inspirate de cartierul Obor să joace rolurile unor vânzători de verze și, de fapt, ei se îndreaptă cu marfa adunată de pe câmp din județul, să zicem, Dolj, către taraba din București.  

După aia, chiar ziua următoare, mi se pare, intru pe Insta și bam altă fază fashion, mult mai puțin dezbătută pe internet, spre deloc.

Mi s-a părut nedrept. Sneaker Industry împreună cu fotograful Mihai Barabancea (cunoscut în bulă pentru arta lui superbă în care provoacă homleși la bătaie pe stradă) sub art direction-ul lui Andrei Șerban, lume pe care nu o cunosc în afară de Barabancea, s-au apucat de mare pictorial pentru niște sneakerși Nike. Faza este că și ei, care sunt creditați în bulă, au făcut tot așa o treabă excelentă. Și cumva, nu înțeleg, frt, de ce nu se vorbește și despre asta.

No description available.

Ziceți și voi, oare de ce nu se vorbește?

Ce se întâmplă, oamenii l-au luat pe unu` care stă aicea la mn pe stradă, un lăutar, nu-l cunosc, l-am auzit vorbind că ar fi fost rudă cu Fane Spoitoru, că Salam a avut de învățat de la nu știu cine, mă rog, un personaj căruia îi place să fie excentric, I guess, umblă pe stradă în halat din satin, în fine, treaba lui, deci l-au luat pe ăsta care stă cumva vis-a-vis de hotel Marriott, către piața de flori, l-au pus să se îmbrace și să se fardeze așa cum se duce el pe la cântări, să-și ia vioara și l-au dus pe la niște ghetouri pe care nu le-am recunoscut în imagini, pot fi pe la z-uri în Ferentari, prin spate pe la țevi pe acolo, sau pe alee tot în Ferentari, sau prin Zăbrăuți, mă rog, nici nu contează neapărat unde, cert e că nu e pe aici pe la noi unde stă el. Și la fața locului omul cântă la vioară în ghetou îmbrăcat și machiat și deasupra lui, pe marginea unei extensii de locuință, stă unu` care a mai apărut în imaginile lui Barabancea care se vrea un fel de sosie a lui Michael Jackson care e încălțat cu sneakerșii Nike pe care îi vinde Sneaker Industry. Deci asta e imaginea, frt, o poate vedea oricine. În comentariile de pe insta se bagă la greu mișto-uri, evident, pe personaje, pe mediu, hăhă, ia uite, nuj, ce. Se dă forță în extensiile pe care oamenii și le construiesc în locuințele lor din ghetou. Pe mine m-a supărat, un pic, faza asta, eu am cunoștințe și prieteni care stau în blocuri ca astea din imagini, iar oamenii și-au construit aceste extensii pentru locuințele în care stau pentru că familiile lor nu mai aveau loc în apartamente și garsoniere și atunci și-au transformat balcoanele sau bucătăriile în camere.

No description available.

Cică conceptul ar fi o explorare a Europei de Est și că locurile ar fi o atracție turistică, se zice în postarea de pe insta-ul Sneaker Industry.

What?! 

No description available.

    

După care în următoarea ăsta de la mn de pe stradă cântă la vioară între niște vagoane de tren vopsite în alb și roșu și în imagine apare și un picior încălțat cu aceeași gheată Nike care are culori tot alb și roșu iar în comments unul zice de sprâncenele lu ăsta de la mn de pe stradă că ar fi triplu Nike și îi aseamănă sprâncenele cu logo-ul Nike.

Deci efectiv asta se întâmplă, ești prost?!

No description available.

Și după aia mai apare un cadru, de data asta pe facebook, în care ăsta de la mn de pe stradă, lăutaru, zâmbește și se vede că n-are dinți în gură.

Și gata.

Și cică mai urmează, că de fapt campania asta e abia la început. 

Ah și mai ie faza că mai apare la un moment dat și o pisică călare pe vioara lu` ăsta de la mn de pe stradă.

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

0FansLike
0FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

Populare

Cine e italianca care a cucerit tiktokul înjurând în română

0
Recent, au devenit virale pe platforma de videoclipuri scurte tiktok câteva clipuri cu o tânără care vorbește româna stricat, din toate punctele de vedere. Italianca apare foarte nervoasă de fiecare dată și își înjură iubitul român. Motivele variază, ba că i-a mâncat ciocolata promisă ori că nu poartă căciulă sau că a uitat să-i cumpere de la magazin lămâie. Toxic Mary, numele sub care își promovează activitatea, a strâns sute de mii de vizualizări în ultimele câteva săptămâni și se apropie vertiginos de cotele de popularitate ale unor alte produse social media precum Luis Stan sau TJ Miles, deja celebri și pe canalele mainstream de televiziune. Canalul deținut la comun de Toxic Mary și prietenul ei are circa 250.k urmăritori și cifrele sunt în continuă creștere, deci în curând să ne așteptăm să îi vedem pe cei doi la Kapatos.