HomeShtiri BlestemateS-a lansat Volt, primul partid condus de review-uri emag scrise de boți

S-a lansat Volt, primul partid condus de review-uri emag scrise de boți

S-a adeverit, dragi prieteni, trăim într-o memă făcută în powerpoint de un antivaccinist conservator care votează AUR. De curând a apărut și în România filiala partidului Uniunii Europene care dorește să anihileze puseurile naționaliste și să finalizeze visul febril al unei Federații Europene condusă democratic de generalii din Star Trek.

Partidul se numește VOLT și sunt progresiști pe față, în sensul că se poziționează inevitabil și comod de partea bună a istoriei cu politici anti-discriminare și flex pe curcubeu mai ceva ca google la Pride.

Pe partea de măsuri sunt cam subțiri și din categoria “s-a tot dat”. Site-ul nu oferă un program prea complex, cel puțin nu în română. Ce-am înțeles noi e că își doresc debirocratizare, combaterea schimbărilor climatice, ceva cu economie digitală, un stat care să fie stocat pe un server suborbital pe sateliții lui Musk, ceva cu marota veșnică a corupției, altceva care seamană cu haștag rezist și democrație partikipativă din laterne aprinse în piața Victoriei. Vorba aceea, oferă the whole liberal shebang.

Franciza românească e condusă de un băiat tânăr și liber care lucrează la Bolt și cel mai probabil e bot, ca toată structura de conducere…Volt.

Serios, uitați-vă la poze și descrieri. Zici că-s nenorociții de boți corporatiști care scriu review-uri emag la roomba varianta generică făcută pe vapor din China în drum spre Galați.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

0FansLike
0FollowersFollow
0SubscribersSubscribe

Populare

Cine e italianca care a cucerit tiktokul înjurând în română

0
Recent, au devenit virale pe platforma de videoclipuri scurte tiktok câteva clipuri cu o tânără care vorbește româna stricat, din toate punctele de vedere. Italianca apare foarte nervoasă de fiecare dată și își înjură iubitul român. Motivele variază, ba că i-a mâncat ciocolata promisă ori că nu poartă căciulă sau că a uitat să-i cumpere de la magazin lămâie. Toxic Mary, numele sub care își promovează activitatea, a strâns sute de mii de vizualizări în ultimele câteva săptămâni și se apropie vertiginos de cotele de popularitate ale unor alte produse social media precum Luis Stan sau TJ Miles, deja celebri și pe canalele mainstream de televiziune. Canalul deținut la comun de Toxic Mary și prietenul ei are circa 250.k urmăritori și cifrele sunt în continuă creștere, deci în curând să ne așteptăm să îi vedem pe cei doi la Kapatos.